Journey  Card nedir?  
Journey Card; alışveriş alışkanlıklarınıza ve kişisel beğenilerinize göre geliştirilmiş avantajlar sunar. Kampanyalardan ve indirimlerden önce siz haberdar olursunuz. Size özel indirimler, hediye çekleri ve para puan biriktirme gibi avantajlardan yararlanır, doğum günlerinizde ekstra puan veya indirim kazanabilirsiniz. Yenilikler, sürprizler ve özel kampanyalarla dolu Journey Card dünyasına katılmak için sizleri mağazalarımıza bekliyoruz. Journey Card sahibi olabilmek için bir mağazamızı ziyaret etmeniz yeterlidir.
 
Journey Card bir taksit kart ya da kredi kartı mıdır? Journey Card ücretli midir?
Journey Card bir taksit veya kredi kartı değildir, ödeme ve finansman özelliği bulunmamaktadır. Alışverişlerinizin ödemelerinde, Journey Card'ı ister nakit ile ister banka kartları ile beraber kullanabilir ve puan kazanabilirsiniz. Journey Card ücretsizdir.
 
Journey Card'ı tüm Journey mağazalarında kullanabilir miyim? 
Kartınızı Journey Card'ın geçerli olduğu tüm Journey mağazalarında kullanabilirsiniz.
 
Journey Card ile tüm ürünlerden puan kazanılabilir mi? Puanlar tüm ürünlerde kullanılabilir mi?
Kartınız tüm Journey markalı ürünlerde geçerlidir ve tüm alışverişlerinizden para puan kazanabilir ve istediğiniz ürün alışverişinde para puanlarınızı kullanabilirsiniz. (Journey, kart programı dahilinde kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.)
 
Journey Card'a nasıl sahip olabilirim?
Journey Card'ınız yoksa ve puan kazanmak istiyorsanız mağazada, kasada, ödeme aşamasında Journey Card kayıt süreçlerini tamamlayarak ve cep telefonu doğrulaması yaparak Journey Card sahibi olabilir ve puan kazanmaya hemen o alışverişiniz ile başlayabilirsiniz. Puan kullanırken mutlaka Journey Card'ınız ve kimliğiniz yanınızda olmalıdır.
 
Cep telefonu ve diğer bilgiler neden gerekiyor?
Müşteri güvenliğini sağlamak, kartı unutmanız durumunda kartsız olarak puan kullanımında güvenliği ve doğru kişinin puanları kullandığını kesinleştirmek, kazanılan puanların kullanım süreleriyle ilgili gerekli bilgilendirme mesajlarını iletebilmek ve özel fırsatlarla ilgili bilgilendirmeleri yapabilmek amacıyla sizlere mesaj yoluyla hizmet vermek durumundayız. Ayrıca, sizi daha iyi anlayabilmemiz, alışveriş alışkanlıklarınızı doğru bir şekilde takip edebilmemiz ve size özel teklifler sunabilmemiz amacıyla cep telefonu bilginizi paylaşmanız gerekmektedir.
 
Yurtdışında kullandığım bir hattım var. O hat üzerinden kayıt olabilir miyim?
Sadece Türkiye operatörlerinden birine bağlı cep telefonu numarasına ait Journey Card puan kazanabilir.
 
Şirket veya kurumlar adına Journey Card başvurusu yapılabilir mi?
Journey Card yalnızca gerçek kişilere yönelik bir karttır. Şirketler, kurumlar vb. tüzel kişiler adına kart çıkartılamaz.
 
Programa üye olmadan önce yaptığım alışverişlerden puan kazandım mı?
Hayır, Journey Card aldığınız andan itibaren yaptığınız alışverişlerden puan kazanırsınız.
 
Kartımı kaybettim. Puanlarım korunacak mı?  
Evet. Kartınızı kaybetmeniz durumunda Ankara ofisimizi arayarak pasifize etmenizi ve bir mağazamızdan yeniden Journey Card sahibi olmanızı öneriyoruz. Kartın kötüye kullanımı durumunda sorumluluk müşterimize aittir.
 
Kartım kaybolursa veya arızalanırsa ne yapmalıyım?
Kartınızı kaybetmeniz durumunda Ankara ofisimizi arayarak bildirimde bulunabilir ve kartın iptalini sağlayabilirsiniz. Journey mağazalarından yeni kartınızı temin edebilirsiniz.
 
Cep telefonum değişti. Ne yapmalıyım? Bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim? 
Ankara ofisimizi arayabilir ya da Journey mağazalarından birinde, tüm bilgilerinizin güncellenmesini isteyebilirsiniz.
 
Bir yakınımın kartındaki puanlar ile puanlarımı birleştirebilir miyim, puanlarımı ona aktarabilir miyim?
Journey Card kişiye özeldir. Kartınızda biriken puanlar farklı kartlara aktarılamaz veya diğer kartlarda biriktirilen puanlar ile birleştirilemez.
 
Journey Card ile yaptığım alışverişlerden ne kadar puan kazanabilirim?
Tüm harcamanıza karşılık %1 para puan kazanırsınız. (kampanyalar, kapsam dışı ürünler vb. istisnai durumlar hariç) Kazanılan puanlar bir yıl içinde istenildiği zaman kullanılabilir.
 
Puanlarımı nasıl takip edebilirim?
Puanlarınızı Journey mağazalarında Journey Card'ınızı kullanarak kasa görevlilerimizden öğrenebilirsiniz.
 
Kazandığım puanlarla ne yapabilirim?
Journey Card'ın geçerli olduğu mağazalarımızdan yapacağınız alışverişlerinizde para puanlarınızı kullanabilirsiniz. Para puan kullanmak için kartınızı kasa görevlisine vermeniz, kartınız yanınızda değilse kimliğinizi göstererek cep telefonunuzu kasa görevlisine söylemeniz yeterli olacaktır. Kazanılan puanlar indirim olarak kullanabileceklerdir. Alınan hediye çeklerinde, çeki kullanacak müşterimiz için puan kazanma durumu olacaktır. Ayrıca, biriken puanlar hediye çeki alımı için kullanılamayacak; sadece alışverişte kullanılabilecektir.
 
Kullanılabilir puanlarımı harcayabilmek için tamamlamam gereken bir alışveriş limiti var mıdır? 
Puanlarınızı kullanabilmeniz için tamamlamanız gereken bir alışveriş limiti bulunmamaktadır. İstediğiniz takdirde tüm alışveriş tutarını birikmiş puanlarınız ile ödeyebilirsiniz.
 
Yurtdışında yaşıyorum. Her yaz gelip alışveriş de yapıyorum. Journey Card benim bir işime yarar mı?
Yarayacaktır. Türkiye içerisinden yaptığınız alışverişlerden para puan kazanabileceksiniz.
 
Kartımı kullanarak Journey'den bir ürün satın aldım, ama bu ürünü değiştirmek/iade etmek istiyorum. Bu alışverişten kazandığım puanlara ne olacak?
Bu yolla kazandığınız puanlar iadenin ardından puan bakiyenizden silinecektir.
 
Kullanılan puanlarım puan bakiyeme geri iade edilecek mi?
Evet. İade süreçlerinde puanlar ve ödemeler birbirinden ayrı olarak işler. O nedenle kullandığınız puan, puan bakiyenize geri döner; ödediğiniz tutar da size iade edilir.
 
Journey Card sözleşmesinin bir kopyasını rica edebilir miyim?
Dilediğiniz takdirde herhangi bir Journey mağazasından sözleşmenin bir kopyasını edinebilirsiniz.
 
Journey Card üyeliğimi nasıl sonlandırabilirim? 
Ankara ofisimizi arayarak üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.